סינדרום קפה / תסמונת הדף הלבן / הולי גולייטלי של הגלים


https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRPW9Dxf-6h_KmTk6F99hXL9fCyUHNHSUVd4S1XRoK0FpnQkpOl

כידוע להרבה תסמונות אין תרופה

 

זה רק נדמה לי או שהגופן הקטין מה שמזכיר לי

שהכדור הקטין למרות שכולם הכחישו…

לא שאני מתכוונת בדיוק לספר לכם את סיפור הכדור…שהקטין

אבל עובדה שהתעקשתי שהוא הקטין…הכדור

וכידוע תמיד מה שאני אומרת זה נכון

ועכשיו כמה שהתאמצתי כמה שהתכוונתי לא הצלחתי לראות ת'דף שלי

לא יודעת כמה כוכבים נוספו לי היום…אין דבר יותר אקוּטי מלדעת

את סך הכוכבים פֶּר יום שקיבלתי

לא יעזרו סלטות לא יעזרו פליק פלאקים לא יעזור הקיץ הזה שהוא מרק מהביל

לא יעזרו הסנפירים החדשים שקניתי לדווש ת'גלי הים של ירח אוגוסט

אפילו הזיקוקים שפתאום הרעימו בשמיים לרגל העִיד של השכנים

שום כלום לא יכול להכריע את הדף הלבן…..

בית-קפה של ירח אוגוסט אמרתי כבר?

שֹאוּ ציונה נס ודגל לבן כי משם תגיע הגאולה

ובבנין ירושלים ננוחם….

 

היי אחמדיניג'אד מה שלומך היום?

הידעת שיש מיכל אמוניה במפרץ חיפה ובמרכז העיר שלי

טיל טילון קטן קטנטן מכיוון החבר שלך נאסראללה וחסל דיוני הפצצה האיראנית

תחת כל עץ רענן, אינטרנט, עיתון, רדיו  ודיוני פסנתרנים ונהנתנים

איזה כייף לעלות באדי אמונייה השמיימה…..מיסטוּל מארץ המיסטוּלים

סוטול שלא מהעולם הזה או שכן?

 

ורק רציתי שתדעו שתמיד רציתי להיות הולי גולייטלי

למעשה הייתי פעם באתר הקדמון אבל מחקו כי גם שם לא הבינו

בדיחיות וסאטירות גם שם קשה היה לקבל שוברת מסך ומוסכמות

ממש כמו בחיים

אז לילה טופ מהולי גולייטלי של הגלים = שטוטית והסנפירים

https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTOFYYbNA-MLmL9uMkR9uicY6DGz6ovbIFBMdsw61uo1uG1w1aUlA

בצילום אודרי הפבורן בתפקיד הולי גולייטלי בארוחת-בוקר בטיפאני

©כל הזכויות שמורות לשטוטית פורסם ב-19.8.2012:
המצב תודבר נכון לעכשיו

11 thoughts on “סינדרום קפה / תסמונת הדף הלבן / הולי גולייטלי של הגלים

  1. השניה שאוהבת המון. אוי אודרי הפבורן האצילית והמקסימה. אין פלא שרצית להיות
    הולי גולייטלי 🙂
    יופי שחזרת לכתוב פה.

    • השניה שאוהבת המון ת'אודרי הפבורן כי דראלוש אוהב אותי …דומני:)
      נורית יקירתי…או בשפתנו ליבלינג
      סופסוף מצאתי ת'זמן לשחזר את הסיסמא שלי לוורדפרס ומכיוון שהפוסט הזה
      שקראת בקפה עדיין אקטואלי…לצערי וכנראה יהייה אקטואלי להרבה זמן
      ומכיוון שחיפשתי מקום לאכסן את הפוסטים ושאר התכנים שלי מהקפה
      שכידוע גיבוי אין שם…..התחלתי עם הפוסט הזה…..
      סליחה שאני לא כל כך פנויה לאחרונה ולכן את לא רואה אותי מלקטת בשדות
      לא קפה ואפילו לא גרעיני חמניות שלא לדבר על שביל נצנוצי הכוכבים
      חיבוקי

  2. אהבתי את הפוסט, את הכתיבה ואת היזמה להצטייד בזוג סנפירים, בסוף עוד תהיי בת הים הקטנה (ואולי הגדולה) ורק צריך להתעורר המספר מעכו שיהיה בעל שעור קומה, שיספר על מעלליך לאומה ,(שאולי יבוא במקום המספר מבא ר שבע שהלך השבוע לעולמו

להשאיר תגובה

