מזיינים אתכם


ואתם שותקים.

 

אני לא כאן יותר אבל בעידכוני תכנים של הקפה הגיע אלי הפוסט הזה

וחייב אותי להיכנס.

וכמובן אין פוצה פה כשאני לא כאן.

https://i1.wp.com/cafe.themarker.com/thumbnails/u/107/193/file_0_m.jpg

אגב אני גמרתי סופית עם המקום הזה.

תהיו טובים או שלא.

רק מצער אותי השנים הרבות שביזבזתי כאן

ימים ולילות גזל שגזלתי מחיי.

ואני לא כאן כמה זמן ומה שמצחיק אבל לא מפתיע

אף לא אחד (אולי שניים) לא מתעניין.

שזו לא הפתעה עבורי כבר מזמן קלטתי שהכל נזיל

הכל זמין וחברים וירטואלים זה חארטוּש בארטוּש.

אם בכל זאת ברצונכם לקרוא אותי אתם יכולים למצוא אותי בטוויטר

סופסוף אחרי שנות סבל כן כן, עבדוּת-רשת כפי שאני מכנה זאת,

אני נהנית. לא סופרת כמה עוקבים אחרי כותבת ומשתתפת מתי שבא לי

והתודה להנהלת קפה דהמרקר שמעולם לא זיכתה אותי בפוסטים נבחרים

יכולהיות שבאמת הכתיבה שלי לא ראויה. האמת באמת יכולהיות שזה כך

יאללה שנה טובה וראוי שתגידו משהו על החדירה הנוספת לפרטיות הבלוג שלכם.

או שאולי אתם חלק מעדר כנוע שניתן  לעשות בו מה שרוצים

ואתם שותקים

ושותקים

ורובכם העבירו את מירב הפעילות למקומות אחרים כמו הפייסוּש להמונים

והטוויטר לאצילים.

תודה לכל המגיבים בפוסט קודם: אגדת ארץ למה לי גם

שנה אזרחית טובה לכולם וחג מולד שמח לחוגגים

מזיינים אתכם

2 thoughts on “מזיינים אתכם

להשאיר תגובה

