שבע בבוקר – TheMarker Cafe


שבע בבוקר – TheMarker Cafe.

4 thoughts on “שבע בבוקר – TheMarker Cafe

  1. שטוטית יפתי,
    כתבתי תגובה בדה-מרקר וכותבת גם כאן את תחושותי וזכרונותי
    בעקבות סיפורך שלך
    *
    המלחמה הזו סיימה סופית, את הילדות שלי.
    ששה חדשים קודם אבי נפטר והמלחמה חתכה בתוכי את שרידי התמימות
    הייתי על סף גיוס לצבא והיה עלי לטפל באמי, שהיתה מרוסקת נפשית וגופנית.
    עד לגיוס, חדשיים אחרי תחילת המלחמה, נסעתי כל בוקר למגדל שלום, לעבודה,
    אותה סדרה לי, ברוב טובה, שכנתי ע"ה.
    התקופה הזו זכורה לי, מצד אחד, כתקופה של חרדות וחששות גדולים לבני מחזורי
    שהיו חיילים טריים ולאחר מכן הטראומה של הלוויות האיומות, משהו שלא אשכח לעולם
    ומצד שני, גישושים של התחלת חיים עצמאיים, יציאה מתחת כנפי ההורים.
    השבר האישי שלי ושל המדינה שלי התרחשו בצמידות, מאזנים ומחזיקים אחד את השני.

    תודה על השיתוף יקירתי,
    הדברים שכתבת העלו והציפו אותי בזכרונות
    והניבו את מעט השורות שאפשרתי לעצמי לכתוב כאן
    קראתי גם את הקישור על עלי קמחי ז"ל ועל אביך ז"ל,
    שניהם חודרים אל הלב והעצב על מה שהיה ואיננו, קשה.

  2. תודה אילנוש, גם הגבתי לך בדהמרקר.
    ורציתי להציע לך שתרשמי לבלוג של:
    http://velvetunderground.co.il/
    ותעלי תגובית בדיוק כפי שכתבת כאן ו/או בקפה:
    בפוסט המיוחד וכך גם סיפורך יונצח שם כמו כל הסיפורים:
    הנה הפוסט:
    פוסט אורחים/ יום כיפור 1973 בעורף
    http://velvetunderground.co.il/?p=47889

    }}{{

    • שטוטית יקירתי,
      א. אני מנויה על הבלוג של דבורית שרגל.
      ב. לא מצאתי את הסיפור שלך ברשומה המסויימת שעליה את מדברת. לא ראיתי את שמך וגם לא את "שבע בבוקר" ועברתי על הרשומה בסבלנות, מספר פעמים … מוזר מאד.

להשאיר תגובה

